Selamat Tinggal Web Ku

Setelah hampir setahun menggunakan laman sesawang faisalmustaffa.com, kini laman tersebut telah tamat tempohnya. Pada peringkat awal memang tergerak dihati untuk menghidupkan semula laman tersebut, namun begitu apabila memikirkan kembali saya membatalkan hasrat tersebut.

Hal demikian kerana sudah berkali-kali proses pembayaran tersebut tertangguh disebabkan saya sendiri tidak pandai untuk membuat pembayaran tersebut. Keduanya kerana saya memikirkan, penggunaan laman tersebut cukup minima kerana sering mengalami masalah untuk dilayari pada musim-musim tertentu.

Biarlah laman baru ini menjadi teman setia saya sehingga ke akhir hayat. Ditemani juga oleh sahabatnya iaitu faisalkini.blogspot.com yang kini hanya menjadi galeri gambar-gambar di dalam kehidupan saya seharian.

Insya Allah, setelah hampir 3 bulan tidak menggerakkan blog secara aktif, saya berazam ingin melontar kembali idea-idea dan buah-buah pengalaman yang dikait selama ini bagi menjadi saksi di akhirat kelak sebagai amal jariah saya.

Doakan semoga saya istiqomah dijalan-Nya.

This entry was posted in Cetusan Idea and tagged , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s